tirsdag den 4. december 2012

Ikke alt er brok...

I sidste indlæg lød det vist som om at jeg hader alt ved julen, så slemt er det nu ikke...:-)
Jeg elsker hyggen, de levende lys, sneen pt(lad os håbe det bliver), samvær med familien osv. Det er kun gaveræset som jeg ikke er en fan af...!

Hvor er hyggen ved at shoppe julegaver blevet af, kender selv flere der begynder at købe julegaver i januar, og så måske er færdige inden sommer, for så er der overstået...!!!

Jeg forbinder julen med at hygge med familie og venner, gerne lidt ekstra, og så det at man skal give lidt af sig selv i de gaver man giver andre, men igen det er jo bare min mening!!! :-)

Så jeg har besluttet mig for at finde barndommens glæde ved at give frem igen, og være lallende juletosset når jeg tager ud og købe gaver, og jeg glæder mig!!!! :-)

Håber i må få en dejlig, omend kold, dag...

Kram Mette

1 kommentar:

  1. Hmmm ved ikke lige helt, om jeg så skal glæde mig til min lalletossede gave, haha :) Nej elsker din blog ;)

    SvarSlet